Meg akarjuk csinálni, hogy a lövedék az obj_player alá kerüljön, ezért a Depth-ét nagyobbra kell állítani mind az obj_player Depth-e. Ezt úgy tehetjük meg, hogy megnyitjuk az obj_bullet tulajdonságait és a baloldalt a név és a Sprite alatt megtaláljuk a Depth mezőt. Ide írjunk esetünkben a 10-es számot.
De miért is volt a lövedék a játékos fölött, ha mindkét Object Depth-e 0 volt? Egész egyszerűen azért mert két Sprite-ot nem tud egymásba rakni a játék. Ezért ha két Object Depth-e ugyan annyi akkor mindíg az kerül följebb amelyik később keletkezett. (Esetünkben az obj_bullet.)
Ha bármi problémád akad, vagy kérdésed van az Kapcsolatfelvétel oldalon megtalálod az elérhetőségeimet.
Itt letöltheted a példafájlt melyet elkészítettünk ebben a leckében.
Jó szorakozást a GameMaker-hez, a következő lecke hamarosan érkezik.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése